Het virtuele kantoor is een flexibele oplossing voor een onderneming zonder vestiging in Nederland

Het virtuele kantoor omvat een officieel adres en een virtuele secretarie services. U kunt voor alleen het adres kiezen of dit combineren met verschillende andere diensten. Bestellen van diensten online neemt slechts enkele minuten in beslag. Wij accepteren zowel credit card als betaling per bank. Uw diensten worden geactiveerd zodra de betaling is ontvangen.
Wij leveren alle benodigde diensten voor onze zakelijke klanten, zoals:

  • Bedrijfsregistratie
  • Hulp bij het oplossen van problemen
  • Hulp bij het opstarten van een bedrijf
  • Zakelijke en andere belastingen

Wij geven speciale aandacht aan MKB-starters en de procedures die hieraan verbonden zijn. Op dit gebied hebben wij ruime ervaring. Onze diensten zijn snel en effectief. Wij kunnen eventuele problemen oplossen die verband houden met de oprichting van uw bedrijf. Wij leveren altijd hoge kwaliteit en overleggen over elk probleem dat u ons voorlegt. Onze mobiliteit en brede ervaring zullen u zeker helpen. Wij helpen bij het creëren van een bedrijfsplan ongeacht omvang en moeilijkheid. Wij bieden controle over het beheer van uw bedrijf, van uw debiteuren en van het kredietbeheer. Wij zullen ook de correspondentie beheren indien nodig. Problemen oplossen op elke schaal is ook ons sterke vermogen.